+ 1
Inlägg: 1966625
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8181}: Jo sista 2 målen var helt utespelarnas fel!
Fan spelar Timrå som från 4-2 till 4-4...hungrigt och aggresivt samt INTE gör absurda tabbar i försvaret så borde Timrå sopa banan med IKO.
Fan spelar Timrå som från 4-2 till 4-4...hungrigt och aggresivt samt INTE gör absurda tabbar i försvaret så borde Timrå sopa banan med IKO.
+ 7
De 2 sista målen föregås av bedrövliga individuella utespelarinsatser. Vi bjuder på chanser Oskarshamn sällan tillåter, jämför gärna hur få gånger det uppstår samma kaos hos motståndarna.