+ 7
Inlägg: 1966645
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
är inte lätt o vinna där nere
va de nån som trodde vi skulle....komma upp till 4-4??
samma för iko...hos oss..
blir ett helt annat spel på bortaplan
.....
laget har spelat bättre o bättre varje match....ha de i åtanke
...
va de nån som trodde vi skulle....komma upp till 4-4??
samma för iko...hos oss..
blir ett helt annat spel på bortaplan
.....
laget har spelat bättre o bättre varje match....ha de i åtanke
...
+ 3
Fan spelar Timrå som från 4-2 till 4-4...hungrigt och aggresivt samt INTE gör absurda tabbar i försvaret så borde Timrå sopa banan med IKO.