+ 11
Inlägg: 1967047
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Veteranolle: Just det du skriver i mitten är precis vad jag alltid landar i. Jag håller inte på ett stabilt topplag men jag håller på ett lag som berör och som återkommande utmanar iaf. Det är nästan större, att hålla på lag som Timrå IK är att leta fram den innersta kärnan för vad äkta supporterskap handlar om. Det var anledningen till mina tårar när Nollan o co räddade föreningen, jag skulle även fortsatt få möjlighet att vältra mig i hockeyångest. Oavsett division.
+ 5
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Godmorgon vänner. Lång dags färd mot Västra stå. Hörs efteråt, på andra sidan. Heaven or hell 💪🤘
+ 3
Kvällen kan sluta hur som helst med glädje eller sorg men hur än det går så älskar jag mitt Timrå Ik.
I kväll kramar vi ur det sista i våra strupar, hejar och sjunger tills slutsignalen går och sen får vi se vad som händer.
Kom igen Timrå Ik och gör min sommar till ett himmelrike och låt hockey gudarna stå på vår sida.