+ 2
Inlägg: 1967784
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
The great one: alltså får vi inte uppsägningar från alla 4 coatcher plus Nubben inom säg nån vecka, då sätter jag inte min fot mer i NHK...och var fan tog miljonerna vägen?
+ 5
Vi tappade 45 miljoner i sista perioden. Vem fn bryr sig om 6 miljoner.
Hållander, Wedin , Laxen, Kinnvall, Palmberg osv tack o hej. Ingen Sebbe Erixon, ingen Fransson. Fn vad vi hade etablerat oss nästa år