1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1968345

Sv: Silly Season 2019-2020
Affe_TIK: Ska man etabalera sig i SHL så MÅSTE man ha en riktigt bra målvakt, ett bra försvarsspel och en klar spelidé.som alla följer; Dessutom behöver man en ledare som kan coacha och visa lite fingertoppskänsla under matcherna.Tyvärr hade inte Timrå det i år. Organisationen måste också vara topp och i dagsläget är den inte det (tänker bla på den totalt misslyckade aktieförsäljningen). Marknadsföringen verkar dock förbättra sig vilket är positivt. Det finns ett stort och brinnande intresse för att Timrå IK ska lyckas och alla supportrar har varit fantastiska med sitt stöd till laget vi älskar!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Matsg: Klockren analys!! Steg 1 - tränarbyte och sedan bygger vi från det.

Sv: Silly Season 2019-2020
Matsg: Oerhört sorgligt, hade gärna sett våra derbyn i SHL om ett o halvt år(kanske kan bli så). det enda positiva jag ser är att vägen upp till SHL blir 'lite' enklare med 2 lag från allsvenskan i SHL. Lider med Er

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.