1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1969109

Sv: Silly Season 2019-2020
luffaren: Vilken jävla lallarkommentar. Jämför han Timrås fiasko med krig och världssvälten eller?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: Timrå har en ledning som saknar ambitioner och pondus,

Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: Nä han vill bara ge oss lite perspektiv...i vår frustration och ilska.
Känns som att han kan maila det manifestet till Gamen i gärdehalls-katakomberna.

Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: Blir mer och mer brydd! . "Känner du att ni som förening hade kunnat göra något annorlunda för att undvika det här?

– Nu är det lite tidigt att säga det, det är bara några timmar sedan. Men jag tycker inte det. Det är många bitar som gör att vi hamnar här, och det har varit lite olyckligt med skador och så. Men det är så sporten är, oförutsägbar. Det är ju därför man gillar den också.

– Jag har full förståelse för supportrar som är ledsna och arga, men samtidigt finns det viktigare saker än ishockey också. Det är bara att slå på nyheterna så ser man det. Livet går vidare och Timrå IK finns kvar.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer