1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1969105

Sv: Silly Season 2019-2020
Ja men då så det var ju enkelt "Det finns viktigare saker än ishockey också. Det är bara att slå på nyheterna så ser man det. Livet går vidare och Timrå IK finns kvar" säger Lars Backlund.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
luffaren: Jag står fast vid att man måste in med nytt blod i föreningen. Inte på alla poster, men risken är att man hamnar i "klubben för inbördes beundran"-läget. Och det vore katastrof.
Framförallt måste j-18 och j-20 lagens tränare ses över. Det känns som att det måste hända ngt där nu, om vi ska leva på våra juniorer framledes.
Nubbens syn på Freddan kan jag inte förstå...
De coachmissar mm han gjort under året kan inte Nubben ta ansvar för.

Sv: Silly Season 2019-2020
luffaren: Vilken jävla lallarkommentar. Jämför han Timrås fiasko med krig och världssvälten eller?

Sv: Silly Season 2019-2020
För övrigt har jag nu äntligen räknat ut att denna säsong är uppgjord , iaf slutet . Ni vet den där reklamen för Bettson , med hockeyspelarna . Vilka lag kommer spelarna i reklamfilmen ifrån och vilka lag leder sina semifinaler i slutspelet ? PS Signa Gallo innan Linköping , Leksand eller något annat otäckt hinner före

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer