luffaren: Jag står fast vid att man måste in med nytt blod i föreningen. Inte på alla poster, men risken är att man hamnar i "klubben för inbördes beundran"-läget. Och det vore katastrof. Framförallt måste j-18 och j-20 lagens tränare ses över. Det känns som att det måste hända ngt där nu, om vi ska leva på våra juniorer framledes. Nubbens syn på Freddan kan jag inte förstå... De coachmissar mm han gjort under året kan inte Nubben ta ansvar för.
Kulltorp: Sen ska vi absolut inte offra ekonomin. Där håller jag med ordförande till 100procent. Ska vi tillbaka så ska det vara under ekonomisk kontroll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Framförallt måste j-18 och j-20 lagens tränare ses över. Det känns som att det måste hända ngt där nu, om vi ska leva på våra juniorer framledes.
Nubbens syn på Freddan kan jag inte förstå...
De coachmissar mm han gjort under året kan inte Nubben ta ansvar för.