+ 1
Inlägg: 1969280
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Icetea: Wedin väljer NHL. Som jag hade känslan han skulle göra. Alltså hade han varit förlorad för oss ändå. Nu får vi sköna cash!
Länkar:
Inget SHL för Anton Wedin
Inget SHL för Anton Wedin
+ 2
Satsning på A-laget ja där måste de ha en vettig centeruppsättning bl a.