Sputnik: Vet att Nubben sagt man skulle lägga slantar av den NHL pengen på truppen om Wedda gick till NHL och vi varit kvar i SHL. Hoppas man kan öka spelarbudget lite i allafall.
Sputnik: Sen har man ju fått NHL-pengar för Hållander med. Fast dom kanske läggs på ungdomssidan? Sen vore det bra för oss om Olofsson skriver kontrakt nu innan säsongen så vi får hela den kakan, men med tanke på hans skrala säsong så är det ju såklart väldigt höga odds på att något sånt ska inträffa..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.