{6870}: Lätt. Jag hade ställt Brattström i målet från match 1 i kvalet. Då är sannolikheten att vi spelat i SHL nu väldigt stor. Så små var marginalerna och så avgörande var Svedbergs roll.
mikenomad: Japp, då hade vi varit i SHL, men vi säger som Freddan "Det är lätt att vara efterklok nu". Det är bara du som var efterklok Freddan, alla andra som bryr sig om Timrå slet sitt hår i desperation efter ett målvaktsbyte.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.