1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1969896

Sv: Silly Season 2019-2020
Anonymous: Är väl kanske inte riktigt rättvist att jämföra så när Brattström fick komma in en game 7. Allt står på spel och det osar ångest i hela laget. Brattström utgav däremot en otrolig pondus som Svedberg saknat. Liksom bara skjut jag tar den. Kan lova att det lönat sig i längden speciellt på bortais i kvalet.

Försvsrspel och målvaktsspel går ofta hand i hand. En målvakt kan höja ett svajigt försvar och vice versa. Svedberg höll framförallt inte tillräcklig lägstanivå för att ge oss chansen att vinna, samtidigt som försvaret inte alltid gav han den hjälp han behövt. Har läst rykten om att Svedberg haft en femtedel av lagets budget i lön. Stämmer det är det rätt att ställa höga krav på han. Och förresten håller jag inte med om vad en del påstår, Henrik Lundqvist hade räddat oss, tror jag till 100 procent.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.