1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1969909

Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: Lite lustigt med Freddans coaching var ju att han i början envisades med att rulla runt på alla.
Alla ska me!!!!
Vilket tyvärr gjorde att vi, med 5 minuter kvar av matcherna, ofta i PP, satte in Boyce/Berglund/Molinder(på backen) när vi skulle jaga ikapp.
När han väl fattade att det inte var rätt väg, så gick det ta mig tusan inte två matcher i rad med samma manskap i femmorna.
Ständigt nya kedjor...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Kulltorp: Börjar få en oluatig känsla över att det bara varit storm i ett vattenglas. Har varit oerhört tyst efter den där Tweeten. Blir spännnande att följa morgondagen, Nubben sa ju sen innan att Freddan hade helgen på sig att bestämma sig hur han skall göra.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.