#1970330 · Svanru 22x20-logo-farjestads-bk.gif · 13 timmar sedan Imorgon får vi vila för denna säsong. Jag gissar på på tre eller fler tveksamma utvisningar, ett bortdömt mål samt minst ett tveksamt godkänt mål för Stöckhölmarna något annat är ett mirakel. För att miraklet skall inträffa måste vi vara minst tre meter från målgården när vi avlossar våra skott eller vid frilägen vara minst en halv zon från målvakten. När det gäller eget försvar får vi tillåta att det är fyra jurgårdare inne i målburen och handfängslar vår målis emedan den femte försöker få in pucken i mål.
"Imorgon får vi vila för denna säsong"
Haha, fyfan vilken jävla losermentalitet borta i Färjestadsboken, ligger under med 1 match och är 2 matcher ifrån SM final, snacka om att ha ett skevt perspektiv på saker och ting, man blir ju spyfärdig.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Imorgon får vi vila för denna säsong. Jag gissar på på tre eller fler tveksamma utvisningar, ett bortdömt mål samt minst ett tveksamt godkänt mål för Stöckhölmarna något annat är ett mirakel. För att miraklet skall inträffa måste vi vara minst tre meter från målgården när vi avlossar våra skott eller vid frilägen vara minst en halv zon från målvakten. När det gäller eget försvar får vi tillåta att det är fyra jurgårdare inne i målburen och handfängslar vår målis emedan den femte försöker få in pucken i mål.
"Imorgon får vi vila för denna säsong"
Haha, fyfan vilken jävla losermentalitet borta i Färjestadsboken, ligger under med 1 match och är 2 matcher ifrån SM final, snacka om att ha ett skevt perspektiv på saker och ting, man blir ju spyfärdig.