Jag håller dock med om att man skulle vilja få mer kött på benen kring sägningen att "vi gick upp ett år för tidigt" och vad man menat med det rent specifikt. Kan inte minnas att frågan verkligen ställts till någon berörd i något sammanhang.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag håller dock med om att man skulle vilja få mer kött på benen kring sägningen att "vi gick upp ett år för tidigt" och vad man menat med det rent specifikt. Kan inte minnas att frågan verkligen ställts till någon berörd i något sammanhang.