TimraStockholm: Har också en känsla på att Erixon kommer hem, allt handlar om i första hand pengarna, hoppas det finns sponsorer som går in och hjälper till med finansieringen!
Tikarn97: ja man kan ju ha dom förhoppningarna att Erixon ska komma hem o de vore ju helt otroligt kul och spännande med nån i den kalibern han har ju varit otroligt bra mot DIF i semifinal matcherna . Huvudsaken för mig är att det inte finns nån jävla jalasvaara mupp nästa säsong har ju varit som ett blysänke varenda match han spelat SÄMST på plan han måste ju vara glad om nåt lag i typ div 1 vill ha hans tjänster gratis
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer