Öndulat: Ja och ändå har JAG RÄTT HELA TIDEN OM SPELARE SPORCHEFER STYRELSE men ni är ju för helvete så jävla godtrogna idioter så ni tror nubben är GUD och freddan är askungen med de sju dvärgarna okej det sista stämmer bra så där har ni och nubben ett RÄTT. Ni står som bönder med mössan i hand våga öppna käften och agera nä även i div 1 så är 80% nöjd (vi fick ju fram en spelare som gick till en klubb i en högre serie bra FARMARKLUBBEN lyckas igen står på noll som ALLTID
Öndulat: Synct: delar samma erfarenhet av att han slänger runt sig massa glåpord och sprider negativitet. Tänkte dock göra ett nytt försök att bjuda in till en seriös diskussion. Risk finns dock att det var sista gången. Men jag avvaktar hans svar och hoppas på nya tongångar
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.