1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1972215

Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Så ser jag på det och så såg jag redan före säsongen på det. I början av september skrev jag nåt i stil med att när förra säsongen inleddes hade vi inte en tanke på SHL, nu är det värsta som kan hända att vi om ett år inleder en säsong i HA med några extra miljoner från en SHL-fallskärm.

Visst, det hade kunnat varit så in i helvete mycket bättre. Men om är om och inte verklighet. Allt handlar om perspektiv och verkligheten är som den är. Allt annat är hypotetiska tankar som inte leder till nåt konstruktivt om man ödslar energi på det. Att däremot dra lärdom av de misstag som gjorts och försöka gå stärkta ur det ska man naturligtvis göra

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.