Nu blir jag lite OT här, Silly är det och rätt sport men inte TIK. Kunde ha berört oss om vi spelat kvar där vi hör hemma.
Att Sverige blivit otryggare tycker nog en hel del, Ryssland har tvärt om rest sig sedan Sovjets sönderfall. Men att svenska spelarfamiljer trivs så bra att det är svårt att få hem dem till Sverige igen, det har jag inte hört tidigare, snarare tvärt om. Här blev jag lite brydd, men jag kan ju ha missförstått artikeln.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Att Sverige blivit otryggare tycker nog en hel del, Ryssland har tvärt om rest sig sedan Sovjets sönderfall. Men att svenska spelarfamiljer trivs så bra att det är svårt att få hem dem till Sverige igen, det har jag inte hört tidigare, snarare tvärt om. Här blev jag lite brydd, men jag kan ju ha missförstått artikeln.