1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1973355

Sv: Silly Season 2019-2020
{469}: Örnnästet hette det först när det gick över från ren gästboksform, sedan Sportsnack ett tag också då tanken var att införliva andra sporter. Efter det Hockeysnack, eller om det var så att Sportsnack var en kortare period när det redan hette Hockeysnack innan. Där går minnet bet.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Jaja. Heja Timrå!

Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Precis så var det! Sportsnack hette det.

Sv: Silly Season 2019-2020
Knylan: Varit med hela vägen, men 2003 i hockeysnack.
Kmr ihåg de gamla goda tiderna, kul som fan. Mycket bobbare i vårt forum som man käbblade med.
Rolig anekdot, tycker jag är att jag var starkt bidragande till att Bobbarnas forum blev stängt. De tom sökte upp min adress och hotade mig via nätet. Då vet man att man vunnit, kan man säga...
Ironi, sarkasm och svart humor har de aldrig förstått i "skjulet vid bandyplan".

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer