Knylan: Varit med hela vägen, men 2003 i hockeysnack. Kmr ihåg de gamla goda tiderna, kul som fan. Mycket bobbare i vårt forum som man käbblade med. Rolig anekdot, tycker jag är att jag var starkt bidragande till att Bobbarnas forum blev stängt. De tom sökte upp min adress och hotade mig via nätet. Då vet man att man vunnit, kan man säga... Ironi, sarkasm och svart humor har de aldrig förstått i "skjulet vid bandyplan".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kmr ihåg de gamla goda tiderna, kul som fan. Mycket bobbare i vårt forum som man käbblade med.
Rolig anekdot, tycker jag är att jag var starkt bidragande till att Bobbarnas forum blev stängt. De tom sökte upp min adress och hotade mig via nätet. Då vet man att man vunnit, kan man säga...
Ironi, sarkasm och svart humor har de aldrig förstått i "skjulet vid bandyplan".