Jag förstår inte varför inte Carlsson togs in redan ifjol, i mina ögon en stabil hockeyjobbare! För övrigt så börjar lagbygget se mer spännande ut än inför säsongen 17-18
{8515}: Ja backsidan ser rätt bra ut faktiskt. Det som oroar är väl att det lär vara en del frånvaro i vissa fall så slutbetyget hänger en hel del på om man får in någon ytterligare som slåss om plats bland 6 backar. Räknar kallt med 1 "ordinarie" borta per match bland backarna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.