{8179}: Nu kan jag väl vara lite ute och fyllestyr men han är väl också center?
Hade det inte sett ut som det gör med vår redan kaosartiga centersida hade jag tyckt att det vore ett riktigt jäkla kanonnamn, tycke han stack ut det lilla jag såg av Pantern förra säsongen men skulle önska kanske något vassare som tillskott i dagsläget.
Annars är Christopher Fish en annan Allsvensk spelare jag tror skulle passa in rätt hyffsat i Timrå, rightare också
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.