Puckat: ja vem fan ska vara våran OEL i den backbesättningen??? Varken backsidan eller centerbesättningen känns topp 5... än. Nu måste nästa värvning vara en 30 min back och en klass center för 1a kedjan.
OlliJanne: vi hade ju Kinvall som fick en jättefin utveckling hos oss när vi gick upp. Kan inte ens se nån back i dagsläget som kan utvecklas till en offensiv back på det sättet. Nej Nubben hoppas Nubben har lite spets kvar i bakfickan på alla positioner.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.