{8515}: Det är lite intressant detta hur det nästan känns som att många spelare hyser rakt igenom varmare känslor för den här föreningen än vad vi supportrar gör, åtminstone om man går efter tongångarna här och i andra publika forum.
Missförstå mig rätt, men det är nog fler än jag som tänker "vad sa han?" när spelare som exempelvis Lööke, Galló och Salmonsson unisont hyllar den här klubben efter att bara ha varit här en kort tid. Det går i klinch med den oerhört luttrade synen på allt som annars genomsyrar mycket av snacket runt klubben. Ett fenomen som jag som utflyttad tycker att man definitivt även kan se i livsåskådningen i regionen som stort, frikopplat Timrå IK.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer