1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614769 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1976274

Sv: Silly Season 2019-2020
Tikkare: Det där jävla myset äre på gott och ont!!
Dä blev märkbart när vi ras ur Elitserien i våras!!!!
Freddans gulligull mot Hågans hårda ton i IK70!!
Visst äre bra med att få bra creed ifrån spelare som lämnat oss om de vill kom tebaks!!!
Nä mera stake i att nu i höst...
Ge hundra överallt eller slicka läktaren för fan!!!
Dä äre ju fan int vuxendagis vi bedriv i Timrå IK !!!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: Timrå behöver någon sorts dragningskraft, om det är lite gulligullande så må så vara. Bättre de än att spelarna som kommer hit hatar livet tills kontraktet löper ut och presterar därefter.

Jag tror fortfarande Timrå gör helt rätt, gulligullar hit guldkornen och några potentiella "Late bloomers". Vi bygger just nu en stabil grund att stå på, ramlar vi in i SHL igen kan det mycket väl hända att vi får se några gamla älsklingar komma tillbaka i form av Wedin, Landen, H.Larssa, Dahlén (om han inte kommer redan nu), Erixson och även spelare som Salmonsson, även om han börjar bli lite gammal.

Spelare älskar våran förening och det är oerhört värdefullt och bör inte förminskas och idiotförklaras genom att kalla det diverse nedvärderande slang.

Tycker jag iallafall...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.