1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1976398

Sv: Silly Season 2019-2020
Kerstin_k: Inte jätteklar nä. Faktiskt inte ens pyttepyttelite klar. Det är ju en sak när dementier kommer från agenter och sportchefer, en annan när det så här tydligt kommer från huvudpersonen själv. Han spelar såklart inte här i vinter

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: Jag tror eller vet varken bu eller bä kring Dahlens vara eller icke i Timrå. Men nog betyder en dementi från en spelare ingenting längre heller. Olofsson tvärnekade tex.

Läste nån annan spelare i som totalnekat ett rykte och kallade det tom för en "hänt extra" som defenitivt inte stämde. Det visade sig senare att ryktet faktiskt va sant. Så nej man kan inte lita på nån i denna hockeyvärld....

Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: Känns som att en handfull personer i gästboken behöver skaffa sig ngr pudlar..

Sv: Silly Season 2019-2020
mikenomad: Säger som Ior i Nalle Puh: Åh typiskt...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.