+ 1
Inlägg: 1976681
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: Varför gäller det att vara 1-2? Även om du slutar 10 finns chans till avancemang... Samma slutspelsmodell som SHL gäller ju... 1-6 direkt till kvart, 7-10 spelar om de 2 sista kvartsfinalplatserna. Vinnaren av hela slutspelet går upp utan att behöva kvala mot SHL-förloraren
+ 1
Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: Lär bli tråkiga säsonger med det där upplägget. Tråkigt om inte 2 lag har chansen att gå upp!
De gäll att var 1-2 i HokkyAllsvenskan 2020/2021...
Annars blir det mycket dömatcher..
Och Play-out...
HockeyEttan bantas till 36 lag...
SuperEttan...
Ja dä rinn lätt idag oxå...
Va är dä för da???