Charliejfz: Varför inte om det blir på bekostnad av Rögle!
Inlägg: 1977259
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Signature: Finns flera lag jag gärna skulle se utanför SHL före Rögle. Kan på rak arm räkna upp Örebro, Malmö, LHC och Växjö
+ 6
Sv: Silly Season 2019-2020
Signature: håller faktiskt med, men bara för att både Örebro och Leksand ligger närmare Timrå. Annars gillar jag rögle oändligt mycket mer än nämnda klubbar.
Mitt drömscenario är att vi får spela mot iko i kvalet och ta revansch, modo vinner också sitt kval och hänger med oss upp. Ännu bättre hade det blivit om även björklöven gick upp på Örebros bekostnad så vi får en riktigt stark hockey i Norrland. Den dagen lär vi dock aldrig se, men man kan ju drömma!
Mitt drömscenario är att vi får spela mot iko i kvalet och ta revansch, modo vinner också sitt kval och hänger med oss upp. Ännu bättre hade det blivit om även björklöven gick upp på Örebros bekostnad så vi får en riktigt stark hockey i Norrland. Den dagen lär vi dock aldrig se, men man kan ju drömma!
+ 3