Bäckis: Haha.. Slappna av lite. Ni har ju i allafall Patrik Berglund att glädjas över hela sommaren. Härinne är det svältfött på sillyfronten och jag bara spann vidare på det som redan startats(jag va ju inte superseriös om man säger så). Men är Jonathan Dahlen klar så skall det hyllas storartat hur eller hur. 🙂
En säsong i SHL med idel förluster och misshandel av psyket kanske har satt sina spår mentalt och förklarar lite av varför man är som man är. 🤪
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.