Dä jälla hissande i taket!!!! Vi kunn hiss upp Kjell Lönnå uppstoppad i take eller pansargeneralens fru( Dolly Parton ) mä lökarna! Nä det å en fin gest men ja ger fan i att helt enkelt!!! Hur fan gick dä mä annra målis i vinter??? Ha vi nån klar???? En månad kvar till isutsläppe...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vi kunn hiss upp Kjell Lönnå uppstoppad i take eller pansargeneralens fru( Dolly Parton ) mä lökarna!
Nä det å en fin gest men ja ger fan i att helt enkelt!!!
Hur fan gick dä mä annra målis i vinter???
Ha vi nån klar????
En månad kvar till isutsläppe...