Tikkare: Näe, nu är det dags för en annan att ge sig in i leken och lägga korten på bordet. Så här ligger det till: Jonte spelar för Timrå nästa säsong.... eller så gör han det inte. Och oavsett utgång är jag helt övertygad om att profetian ovan kommer att slå in.
Inlägg: 1978784
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
sargad: Den 6 augusti får vi svaret OM " JONTE " är med oss i vinter OM hann glid in på isen!!
Innan dess rinn dä lätt i tron på att hann GÖRT!!👍🏼
Innan dess rinn dä lätt i tron på att hann GÖRT!!👍🏼
+ 5