Tonymontana: Tycker nog Filip skulle ge en hel säsong i HA ändå. Ingen garanti att han får den roll och speltid han vill ha precis i SHL.
Inlägg: 1978864
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Sputnik: håller med, men kan vara svårt för en 20åring att se det, med tanke på deras dröm är väll shl i dagsläget. Man får bara hoppas han har bra folk omkring sig.
+ 1