mikenomad: Nåt lag kommer som vanligt att floppa och nåt att flippa, men jag tror helt klart på topp tre! Ledningen vet vad som krävs!
Inlägg: 1980058
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{8515}: inbillar mig att vi kan landa topp3 med Dahlén och topp5 utan honom. Men jag tror mycket av prestationen kommer bygga på hur mycket av ett lag laget är. När vi gick upp senast lät det på många som om det delvis var tack vare lagsammanhållningen, förra säsongen läckte det ut i media om lite gnissel i laget. Hoppas man jobbar på lagsammanhållningen, då tror jag vi kommer vara starka
+ 1