+ 4
Inlägg: 1980082
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Veteranolle: Ja, att säga att Lööövenderbyn är hetare tror dom inte ens på själv, lika lite som det får timråiter att känna sig mindre, vilket är målet.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Veteranolle: Jag förstår att du kanske känner så, men Lövenderbyn drar mycket mer folk. De har mycket mer folk på matcherna i Fjällräven än vad ni har och vi skickar dessutom fler till Umåe än till Timrå.
Du får gärna tro annorlunda, men om du har varit på våra derbymatcher de senaste fyra säsongerna vi varit i allsvenskan så hade du verkligen inte tvekat.
Sedan kanske vi har en tydligare historik med guldet 2007 osv, men just publikinramningen gör att Löven är mycket hetare.
Du får gärna tro annorlunda, men om du har varit på våra derbymatcher de senaste fyra säsongerna vi varit i allsvenskan så hade du verkligen inte tvekat.
Sedan kanske vi har en tydligare historik med guldet 2007 osv, men just publikinramningen gör att Löven är mycket hetare.
Alla till arenan i kväll........