{5647}: Sanningen är väl att ni är pseudoderbymotståndare för både Löven och oss. Ni får duga i brist på annat. Riktigt derbyhat för en Timråit hittar man bara mot nyligen pånyttfödda Sundsvall och för Löven är ju motsvarande som alla vet Schtaaan
Inlägg: 1980085
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det må vara så, men i dagsläget så är det ändå vi som ståtar med dubbla derbyn:)
ÖSK eller Husum har ju aldrig varit i samma serie för oss, så det kan inte bli som för er och Sundsvall.
ÖSK eller Husum har ju aldrig varit i samma serie för oss, så det kan inte bli som för er och Sundsvall.
+ 1