+ 1
Inlägg: 1980186
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: håller med speakern var behållningen
Hoppas det löser sig Löke var stekhet....
Hoppas det löser sig Löke var stekhet....
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Minns dock inte om jag läste på ST att Dahlen använde Timrås hela ställ. Snarare va det väl att han kom ut med med Timrålaget på träningen och Wedda och E.P va med mer på "ett hörn" så att säga.
Bara en tanke som slog mig ikväll.
Bäst med kvällens ispremiär; speakern!