Tikkare: JÄVLAR vilken baksmälla man vaknade upp med idag. Har SÖPE som värsta SMÅLAND och fire Jontes påskrift!! För nu är han väl klar!!!?? Eller?? 🤔🤔
mikenomad: Han var klar igår men inte idag, varför vet ingen. Rykten säger att San Jose vill ha nått i utbyte. Då skall Berglund vara aktuell för det. Då de vill veta lite mer om han ifråga måste man bara hitta lite videoklipp i arkiven där skotten inte sitter i magplattan på målis i friläge. Därav dröjesmålet med affären.......
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.