1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1980262

Sv: Apropå nånting...
Pikkarainen på återbesök på fredag!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Brattström (Ohre)

Hardegård - Carlsson
Nielsen - Westlund
Carlson - Lerebäck
Söderberg - Lander
Eckmyhl

Dahlén - Lundin - Lööke
Hartmann - Nässén - Ohlsson
Wahlgren - Jansson - Lindholm
Boyce - Berglund - Madsen
Fjällström/Kaijser

PP:
Hardegård (Point)
Dahlén (Bakom/runt mål, kreativ)
Hartmann (Slottet, stor och stark)
Lööke (Bortre stolpen på direktskott)
Lundin (Styrande till höger, bra spelsinne)

Denna enhet ska spela ca 1,30 min utav PP:t eller så länge dom orkar/tills det blir mål!

I en andra PP-formation så har vi några att välja bland:

Nielsen, Carlsson, Westlund, Jansson, Wahlgren, Ohlsson, Nässén mfl.

BP:
Carlsson/Carlson
Lerebäck/Westlund

Berglund/Boyce
Madsen/Ohlsson

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.