1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1980616

Sv: Apropå nånting...
TIK-Lund: Jag tror också en hel del på Kaijser och Jansson. Tyckte att båda två imponerade i slutet av förra säsongen när de väl fick chansen.

Lundin tyckte jag visade god anda i går. Nu var det ju bara en försäsongsmatch, men ändå. Och Tim imponerade med fina handleder på träningen redan. Han var lite osynlig i matchen, men han skulle kunna bli årets Erik Karlsson och stod för ett kyligt avslut.

Svårt att sia om placering redan nu. Men något säckgäng kommer Timrå inte att vara. Spännande att följa lagets, och individernas, utveckling i år. Givetvis höjdes klassen på Timrå IK anno 19/20 med hästlängder när 54:an presenterades.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Såg precis hur domaren stal 2p från Giffarna ikväll. heeeeeeelt vansinnigt dåliga domslut om ni frågar mig...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.