+ 6
Inlägg: 1980653
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: nu behöver det ju inte vara norrfällsviken men vem faan gillar inte att dricka under sommaren... (hösten, vintern och våren)
+ 10
De påstår att jag kallt deras kapten alkoholist när jag bara påstår det alla vet, att han gillar att sitta i Norrfällsviken och dricka på sommartid.
Vilket alla vet redan....
När man blir blockad för att man talar sanningen, då vet man att man har med idioter att göra..