1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1980708

Sv: Apropå nånting...
modomille: Du kan försöka bajsa på en guldklimp hur mycket du vill, det är likväl en guldklimp. Jonathan D och Timrå IK är en match made in heaven. Killen har så mycket hockey i sig att det är löjligt. Därutöver är han en förebild och en energiboost för hela övriga laget. Att de "over there" inte förmådde ta tillvara det är deras förlust och vår superbingo. Dock är det bara en tidsfråga innan de blir varse sitt misstag och Jonte är en ledande spelare i NHL

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag försöker inte bajs ner på han, jag håller med om att Dahlen är en guldklimp. Men han blir inte bättre än vissa spelare bara för att ni gillar honom väldigt mycket.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Mer kloka ord från hockeyskribenter ute i landet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.