modomille: Jag tänker såhär. Att Dahlén haft liknande statistik som Emil Pettersson i AHL, trots sitt dåliga psykiska mående, säger det mesta. En frisk och glad Dahlén hade gjort det ännu bättre där borta.
Sedan är det givet att Pettersson har mer rutin, inget snack, men med rätt förutsättningar så är det nog inte så stor skillnad.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sedan är det givet att Pettersson har mer rutin, inget snack, men med rätt förutsättningar så är det nog inte så stor skillnad.