Inlägg: 1980736
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:
Jag diskuterar enbart utifrån antagandet att Dahlén själv vill bli en nhl spelare som han sagt i intervjuer, därav kommentarerna vad han bör förbättra för att ha en chans.
Om han sedan väljer att bli en målskytt i ha i fler år så är det hans val och förlust, för han har talangen att nå högre än så.
Jag diskuterar enbart utifrån antagandet att Dahlén själv vill bli en nhl spelare som han sagt i intervjuer, därav kommentarerna vad han bör förbättra för att ha en chans.
Om han sedan väljer att bli en målskytt i ha i fler år så är det hans val och förlust, för han har talangen att nå högre än så.
+ 1
Tex:
För mig är det inte viktigt att Dahlen blir en komplett NHL spelare och sticker dit och gör karriär.
Om han väljer att bli en superstriker i Allsvenskan och stannar i Timrå, kanske går vi upp i SHL igen och han kan leverera där också, då är jag supernöjd. För mig är detta det absolut bästa scenariot rent egoistiskt.