1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1985360

Sv: Silly Season 2019-2020
Kulltorp: Emil Berglund som lagkapten vilket jävla skämt. Han är Timrås sämsta spelare o det har han varit i alla år han har spelat i timrå. Det här va droppen. O jag är inte ensam som tycker det i Timrå ladan.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Blixten: Haha tomte. 3/3 inlägg du har gjort handlar om att dissa Berglund.

Du begriper inte hur viktig han är för laget, han lyckades också att hålla stort sätt samma nivå i SHL. Riktig slitvarg, med spelsinne och stort timråhjärta. Han är den enskilt viktigaste spelaren för de lagen vi har haft senaste åren, det är hans förtjänst att vi har haft starka grupper.

Sv: Silly Season 2019-2020
Blixten: Nu kan det ju i och för sig grunda sig på annat än BARA den faktiska kunskapen på isen.

Jag tänker; inställning, offervilja, hans roll i gruppen, erfarenhet, attityd och personlighet.

Man går nog inte bara på hur många puckar man sätter i krysset...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.