Inlägg: 1988883
Svarskommentarer
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
Kerstin_k: Jag tycker att det syns tydligt att vi har en helt annan nivå i allt vi gör. Problemet ligger mer i ett evigt slarvande där antalet utvisningar och orsakade frilägen mer handlar om någon oklädsam självgodhet. Siffrorna ser bra ut men vi ställer till det för oss själva.
Léon Lerebäck, som sagt.
Léon Lerebäck, som sagt.
+ 14
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
Kerstin_k: Så illa tycker jag inte det ser ut.. Men alla har vi olika hockeyögon.
Nu i andra blev det än sämre och en målvaktstavla och vips 2-0.
Näe. Det här ser inte alls förtroendeingivande ut...