1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1988922

Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
Kerstin_k: Jag tycker att det syns tydligt att vi har en helt annan nivå i allt vi gör. Problemet ligger mer i ett evigt slarvande där antalet utvisningar och orsakade frilägen mer handlar om någon oklädsam självgodhet. Siffrorna ser bra ut men vi ställer till det för oss själva.

Léon Lerebäck, som sagt.

Svarskommentarer

Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2019-09-25
Knylan: Kan vara att jag har skitiga glasögon på mig, men jag ser inte riktigt att vi är på en helt annan nivå än tidigare. Det är lite för otajmat, ostrukturerat, slarvigt och utvisningsbenäget fortfarande för min del för att jag ska tycka det.

Men; det innebär ju inte per automatik att jag är tokmissnöjd med spelet. Herregud, det är bara tredje matchen. Saker och ting kommer att - hoppas jag - kuggar i bättre framöver.

Åh, vad dom låter för minsta lilla där nere.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.