1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614841 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1990039

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Sputnik: Ska man behöva bli förbannad igen... Vad är det för agent pojken har?

Svarskommentarer

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
RasmusVS: Som sagt så va jag halvt allvarlig med mitt inlägg då man hade det på känn. Visst Hardegård skall in men killen har ju inte tränat Matchlinkande situationer med närkontakt och dylikt sen förra säsongen. Inte bara att ställa in skridakorna precis i HA. Westerlund släpp dina förvrängda tankar om dig själv som hockeyspelare och kicka din agent omgående. Klart Westerlund är bra på HA nivå men ganska naivt att tro att han skall få komma in i nått topplag och vara topp 4 back denna säsong. Ta en HEL säsong i Timrå och slipp fundera så mycket och bara KÖR!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.