1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1990087

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
Sputnik: Tänkte också initialt på att det kunde vara Arizona som var och satte lite käppar men i tillhörande intervju blev det ju hyffsat tydligt att Arizona inte bryr sig nämnvärt så länge han får lira mycket.

Vilket i sig rimligtvis vara ett incitament i Timrås favör.

Mycket märkligt av en så ruttad sportchef som Nubben.

Svarskommentarer

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
TIK-Lund: Jo läste den artikeln med nu, så ljuset hamnar ju trots allt på Westerlund igen. Som sagt väkligt konstigt agerat av Nubben och bättre låta Westerlund dra då om det är det han så gärna vill. Fine vi är i HA men lite krav måste man ju kunna ställa...

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-09-29
TIK-Lund: Arizona har bara hans NHL rättigheter, han är inte signad och utlånad som Dahlen, så just nu tror jag inte Arizona har något att säga till om öht.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.