{8839}: Konstigt tänk,så Westerlund har tagit Nielsens plats? Kan det inte vara så att Lerebäck , Söderberg eller någon annan har gjort det? För mig är det enkelt, är man tillräckligt bra så spelar man..
Lite knepig situation, han skulle nog utvecklas mycket bättre här av att få jättemycket speltid, det är väl dom flesta överens om, sen verkar både han och hans agent tycka att han är för bra för allsvenskan och att det skulle sinka ner hans utveckling, lite väl mycket hybris känns det som.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.